majjaeriksson

Jag tycker om mitt rum.

Kategori: Maja

 
Ni vet säkert vid det här laget att jag verkligen tycker om mitt rum. Jag har tagit många bilder som den ovan. Med lavalampan som jag fick av syrran i julklapp, lampskärmen som jag har pysslat ihop själv och den mysiga ljusslingan.
 
Nu har det kommit några nytillskott tll rummet. En klocka och mitt lilla konstverkt bredvid spegeln:
 
Sex stycken A4-foton bakom glas:
 
Och en växt på en barstol bakom skrivbordet:
 
Lite mer hemtrevligt helt enkelt!
 
Trevlig tisdag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Jag tycker också om ditt rum! Du har det så fint och du ger mej inspiration!

    2013-02-12 | 13:18:34
  • Moa säger:

    Det är MYCKET hemtrevligt! Ditt rum är såå mysigt! :)

    2013-02-12 | 14:21:15

Kommentera inlägget här: