majjaeriksson

Godisskål och dagens planering

Kategori: Maja

 
Jag gillar att ha ett pyssel igång. Att det alltid finns något att göra bortsett från allt det "vanliga". Jag pysslar helt enkelt för pysslandets skull. Olika pyssel ligger på olika ställen på rolighetsskalan och om resultatet blir bra är det bara en bonus!
Det senaste är som ni ser en skål i papier-mache. Tidningspapper underst och sen godispapper. Kanske just för att ha godis i!? ;) Den är inte helt klar för pappret sitter inte helt fast överallt, det "flärpar" liksom. Men jag hoppas kunna fixa det med ett starkare lim eller något... Inte heller den här gången blev det riktigt som jag hade tänkt, men lite rolig känns den! :)


Planen för dagen:
Skjutsa lillasyrran till skolan om en stund.
Duscha, äta osv. osv.
Ta bilen in till stan och bussen till universitet.
Lyssna på konstföreläsning.
Åka buss hem.
Vara hemma ett litet tag.
Åka in till stan för att äta tillsammans med Moa.
Avsluta dagen med mina favoritprogram - Sveriges Mästerkock och Mia på Grötö.
 
Det ser ju ut som en himla bra onsdag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    åh, alltså snart får du ge dig med dina pyssel haha! ;D Det är ju så grymt mysiga att jag känner mig lite ganska mycket opysslig själv :D och din smultrontavla vart ju jättejättefin!!!!

    2013-02-13 | 09:52:53
    Bloggadress: http://ulrikasfoto.blogg.se
  • Moa säger:

    Vilken härlig pysselskål! Och vilken toppenonsdag!! :-)

    2013-02-13 | 15:51:48
  • Freja säger:

    Shit vad mysigt o härligt o fiiint! Köp spraylack o spruta på om papprena inte vill fastna helt ;)

    2013-02-14 | 12:42:38

Kommentera inlägget här: