majjaeriksson

Fotogrupp Motala

Kategori: Maja

 
Som ni vet tycker jag om att fotografera. Det är verkligen bland det bästa jag vet att ta en promenad med kameran i handen och jag gör det ofta. En dag slogs jag av en tanke; varför inte skapa en fotogrupp!? Ett gäng fotoglada som tillsammans gör små fotoutflykter, vore inte det en lajbans idé!? Jag kom fram till att det var det och nu har jag skapat en grupp. Jag gjorde helt enkelt ett grupp på facebook, Fotogrupp Motala, och bjöd in två personer som jag inte känner särskilt väl alls men som jag vet är intresserade av foto och de var intresserade av att vara med i gruppen. Kul! Jag ser framför mig hur denna lilla grupp kommer växa och hur vi tillsammans kommer ströva omkring någonstans med våra kameror och allt bara för att jag fick en idé, tog tag i den och gjorde den till verklighet och fick med personer som i sin tur fick med personer osv.
Haha, jag skriver som om det är värsta grejen men det känns väldigt kul! :)
Så om du som läser detta är en fotointresserad filur och finns ganska nära mig så är du mer än välkommen i Fotogrupp Motala! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Du är mej en kreativ och driven kvenna! Bra initiativ Maja, verkligen kul idé! Jag kommer på er första vernissage!;D

    2013-02-12 | 15:06:16
  • Emelie säger:

    Verkligen en toppenidé! Ska bli jättekul!! :)

    2013-02-12 | 17:11:30
    Bloggadress: http://emeloj1.blogg.se
  • Lisa säger:

    Vad häftiga saker du gör:) en riktig tuffing!

    2013-02-12 | 20:16:25
  • Moa säger:

    Vilket toppenbra initiativ!! :)

    2013-02-16 | 11:23:52
  • Sandra säger:

    Fotogruppen låter som en trevlig idé men jag hittar den tyvärr inte :-( Direktlänk??

    2013-02-26 | 21:56:36

Kommentera inlägget här: