majjaeriksson

Träd i sjö

Kategori: Maja

När jag hade sett Alla är fotografer igår blev jag som vanligt lite inspirerad att själv fota loss. Så jag bestämde mig för att gå ut, kanske vanliga rundan men på jakt efter ovanliga bilder. Det blir ofta så att jag tar ett foto där, går vidare, tar ett foto där, går vidare. Att allt går rätt fort liksom. Så jag bestämde mig för att stanna upp vid samma ställe ett tag. Och det blev den lilla sjön som det står mer eller mindre levande träd i. Resultatet blev till slut svartvitt:
 
 
 
 
 
Ganska vackert tycker jag!
 
Senare idag vankas det mys med en fiiiin vän. Det kommer bli något finare än snus det.
Och något ni kommer få ta del av imorgon! :)
 
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Jättefina bilder!

    Wohoo! Längtar tills ikväll! :D

    2013-12-20 | 11:08:33
  • mormor säger:

    Blir kanonfint på min fotovägg!

    2013-12-21 | 01:13:52

Kommentera inlägget här: