majjaeriksson

Modellera

Kategori: Maja

 
Dunkudde, modellera, två böcker och skolmaterial till någon som bättre behöver det. Fint!
 
Modelleran fick jag av lillasyster. En himla bra julklapp! Mamma kom på idén att jag kunde göra en mobil, ni vet en sån där som det hänger fina saker i. Så igår satte jag igång och pysslade med det. Framför brasan.
 

Jag hade som vanligt inte direkt någon plan, men började lite med hjärtan:
 
Och frukter:
 
Och nu ligger det alla möjliga figurer som väntar på att bli färgglada på den där skärbrädan och jag vet inte riktigt vad det blir som hänger i mobilen till slut eller hur den ska konstrueras överhuvudtaget. Så det får väl bli en cliffhanger, både för er och för mig!
 
Hej!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Härligt! Vilka bra julklappar och vilken cliffhanger!! :)

    2013-12-29 | 14:05:31

Kommentera inlägget här: