majjaeriksson

Gråväder, finmusik och fredagsfoton

Kategori: Maja

Hej på lördagen! Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musikhjälpen igen. Det regner ute idag, inte mysigt för fem öre... Men nyss var Ellen och jag i kyrkan och lyssnade på Motala Blåsorkester och främst Per och Calle då som spelade så fint och spred lite julkänslor i detta gråväder. Det var fint! Nu tänkte jag försöka plugga, meeen först ska jag visa lite fredagsfoton som jag knäppte av igår.
 
Min fredagsfrulle:
 
Livligt vid fågelbordet (kul att fota):
 
 
 
Julklappsshopping med lillasyster:
 
Paketinslagning framför musikhjälpen:
 
Ha det gott!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Å vad härligt allt ser ut! Och vilken jättebra fredagsfrulle, tummen upp för den!

    2013-12-15 | 11:54:11

Kommentera inlägget här: