majjaeriksson

Jag är fast i rollen du gav mig

Kategori: Maja

Fotot är taget förrra året. Jag tycker om det.

Helgen är över och jag känner mig lite så där som jag oftast gör - Hej blandade känslor för allt.
Idag väntar en historiaföreläsning. Efter det ska jag fota några ur klassen som har startat nått slags kulturutskott. Sen ska jag hem. Och framåt kvällen ska jag hjälpa en klasskompis som ska flytta från Motala till Linköping, jag ska skjutsa henne och lite prylar. Sååå det är dagens plan.
 
Imorgon ska jag också iväg till Linkan - en annorlunda dag dock, ni får se imorgon - men sen blir jag hemma onsdag, torsdag och fredag. Det är historiatenta på fredag men jag har valt att hoppa det den här gången och satsa mot litteraturtentan som är på måndag istället. På fredag ska jag träffa Moa - Äntligen! Det blir nog resturangmys. Och jag ska också försöka ge mig på mitt första joggingpass denna vecka, körde ju sista på Korpen igår. Och så blir det mycket plugg som ni förstår. Och en del pyssel. Och bloggande såklart.
 
Häng på!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Heja Maja!! Det lät som mycket kul hörrö:)

    2013-04-15 | 11:59:10
  • Ulrika säger:

    Åh, vilket fint ljus det är på den bilden!!! :D

    2013-04-15 | 21:10:33
    Bloggadress: http://ulrikasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här: