majjaeriksson

Ingen kan vara nere med en ballong

Kategori: Maja

Tja! Tänkte visa vad jag sysslade med resten av dagen igår sen. :)
 
Jag lånade Svindlande höjder som ljudbok på bibblan. På så sätt kunde jag plugga samtidigt som jag pysslade. Det är ju litteraturtenta på måndag och då ska man ha läst en hel del litteratur och det har inte jag riktigt gjort än. Men nu har jag lyssnat på CD 1 av 10 av denna klassiker iallafall!
 
Jag pysslade också vidare med fotobården! Men nu är det slut på fotopapper (igen), men jag har kommit en bra bit och jag är nöjd!
 
Det blev också ett parti Fia med knuff tillsammans med lillasyster och gröna godisbilar!
 
Blåsippefotograferande blev det också. Och det var kul för jag blev mycket nöjd!
 
 
 
Det blev en heldag med braiga saker igår, nice!
 
Idag ska jag bland annat plugga och försöka ge mig på min första joggingtur, men först ska jag skjutsa lillasyrran till plugget. Det är rätt fint att glida omkring i bilen, se hur alla är på väg iväg, kanske lite stressade, medan jag kan glida hem igen i godan ro och ta tag i min dag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Så himla underbart det låter! Vilken fantastiskt mysig dag, jag gillar den där bilkänslan du beskriver ;) och vilka underbara bilder med!
    Tentan kan ju inte gå annat än kalasbra med den där uppladdningen tror jag ;)

    2013-04-17 | 09:15:55
  • Freja säger:

    Fy så mysigt du har det maja! Det lät som en toppentoppen dag tycker jag och vilka underbart fina blåsippebilder! Dom gjorde mwj glad och vårig:)

    2013-04-17 | 11:15:24

Kommentera inlägget här: