majjaeriksson

Har ni fest eller?

Kategori: Maja

Det var kalas igår!
 
Och jag fick fina grattishälsningar och massa bra presenter! Tack alla! :)
Av mormor fick jag en lampskärm som jag själv, med hjälp av korsstygn, ska designa. Jag har redan börjat!
 
 
 
Mycket kulig present! Jag fick också pengar, biopresentkort, två klänningar, en sjal, en stavmixer, två böcker, fotopapper, smala tuschpennor, mängder med godis, exotisk frukt, ett brev, en ljusbox och säkert har jag glömt något. Så mycket fint och bra fick jag!
Och en bra födelsedag hade jag! Nu är jag 22!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Grattis igen och vilket fint kalas du verkar haft! Hurra hurra!

    2013-04-14 | 12:28:49
  • Moa säger:

    Grattis grattis igen och nu längtar jag efter att få fira dig, snart är det fredag!! :) vilken bra födelsedag du verkar ha haft :)

    2013-04-17 | 09:19:49

Kommentera inlägget här: