majjaeriksson

Fyra från igår och träningstankar

Kategori: Maja

Ellen och Pinocchio:
 
Gladiator gnager loss:
 
Tibbe:

Snödroppar:
 

Jag har tränat tre gånger i veckan sen september nu och jag är stolt över mig själv! Jag har varit duktig och det har gett resultat. Men efter denna vecka är mitt träningskort slut och snart kommer sommaren och allt vad det innebär så jag vill inte köpa ett nytt kort. Så därför antar jag, från och med nästa vecka, en ny utmaning; hemmaträning! Japp, jag ska försöka bli en joggare! Heja mig!


Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Heja dej! Det kommer gå super!! Nu sitter träningen i kroppen vettu, bara å gasa på :D

    2013-04-11 | 18:24:27
  • Moa säger:

    Jag tror det kommer gå kalasbra, men jag kommer sakna dig på korpen.. ;)

    2013-04-12 | 14:35:23

Kommentera inlägget här: