majjaeriksson

Morgondroppar

Kategori: Maja

Man kan säga vad man vill om Facebook, men idag hände något bra som var Facebookrelaterat. Imorse såg jag att min faster, och hängivna bloggläsare, lagt ut en underbar bild på en underbar höstmorgon. Vilket gjorde mig inspirerad! Så jag tog kameran och några sittunderlägg och gick ut.
 
Jag la mig ner i det våta gräset. Men trots vattentäta underlägg blev jag ganska blöt...
 
Men det gjorde liksom inget.
Jag tycker så mycket om att fota droppar. Jag vet inte riktigt varför egentligen, jag tycker bara om det.
 
 
 
Fin morgonstund!
 
Och universitetsdagen blev bra den med sen! Imorgon tänkte jag berätta för er hur mina tre år där kommer se ut. Så kolla in då om ni är nyfikna.
 
Maja.
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Underbara droppar-tänk om jag kunde hänga i med samma styrka.

    2012-09-24 | 19:51:50
  • Faster säger:

    Mmmmm fb är både gott o ont brukar jag säga;) kul att jag kunde locka ut dig i höst vädret;) o du gjorde ett fint jobb ;)

    2012-09-24 | 21:29:42

Kommentera inlägget här: