majjaeriksson

Kalenderflicka

Kategori: Maja

 
Hallojsan!
 
Idag har jag varit på universitetet. Vi ska göra en gruppredovisning nästa vecka så idag har jag fått ansikten till de namn som jag delar grupp med. Det känns som en bra grupp!
Och sen hade vi en liten introduktionsföreläsning i Konstvetenskap. Det kändes också bra!
 
Nu hur jag gamla kalendrar framför mig. Jag har alltid varit en sån som har en kalender, ni vet, i skolan. Men ofta har jag också skrivit vad jag gjort på fritiden, inte bara läxor. Och det är kul att ha, speciellt så här i efterhand.
Idag är det den 10 september 2012.
Den 10 september 2006 var jag med Moa f.r.o.m klockan 13.
Den 10 september 2009 fikade jag med Lovisa.
Och 10 september 2010 åkte Moa och jag på utflykt till Askersund och Laxå.
Haha, riktigt intressant, eller hur? Nej, jag vet. Men det är kul att ha! Så jag kommer allt fortsätta med mina kalendrar jag! ;)
 
Trevlig måndagskväll på er!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: