majjaeriksson

Inte många sekunder

Kategori: Maja

Så fort jag gett växer klumpen i magen.
Det är bara du som gör att den finns där och det är bara du som kan få den att försvinna.
Jag kan inte leva med dig.
Men jag tänker alldeles för mycket på dig varje dag.
Allt är ditt fel. Du förstörde allt. Jag saknar dig.
Men jag vet att vi kommer ses snart.
Men jag vet också att det aldrig kommer kännas helt hundrabra.
Inte många sekunder.
Så du, tack för allt och tack för inget, vi ses snart.
 
 
Godkväll!

Min helg har varit lite skön och mysig, men mest långtråkig och seg. Ikväll har jag varit på spinning. Det var riktigt skönt. Imorgon ska jag till universitetet. Min klasskompis ska åka med mig. Ja, jag har lagt beslag på bilen. Men när det blir mörkare och snart snö och halt då ska jag åka buss. Och det blir nog fint det med. Imorgon ska vi börja läsa historia. Så nytt ämne och ny lärare, det ska bli spännande.
 
Jag återkommer imorgonkväll och berättar hur dagen blev.
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Moa säger:

    Härligt! Hoppas din dag blev bra! :)

    2012-09-24 | 11:32:15
  • mamma säger:

    Låg löven så där vackert?

    2012-09-24 | 19:55:24

Kommentera inlägget här: