majjaeriksson

Godmorgon världen!

Kategori: Maja

 
Alarmet ringde klockan 4.50. I några sekunder fattade jag ingenting. Men sen kom jag på att jag själv var skyldig. Dax att gå upp och fota soluppgången! Så jag pälsade på mig lite extra (läs: långkalsonger), tog stativet i högsta hugg och kameraväskan i ett annat (hugg) och fotade först månen och en stjärna som lyste så fint. Och sen tog jag bilen typ en kilometer och där väntade jag på dagen:
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är fjärde gången det här året som jag kilver upp innan soluppgången för att fotografera (2 gånger med skolan, 2 gånger själv). Och jag tycker om det! Det är ett härligt sätt att vakna på!
 
Idag blir det kanske lite plugg, men definitivt kalasfika. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilka fantastiska bilder!

    2012-09-08 | 17:13:25
  • Faster säger:

    Så härliga bilder.. O vilken tur att du kliver upp så tidigt så vi sju sovare får se dessa fina bilder. Kram

    2012-09-08 | 21:46:41

Kommentera inlägget här: