majjaeriksson

Det berömda sötsuget

Kategori: Maja

Jag drabbas relativt ofta av det berömda sötsuget. Det är en stark känsla, visst är det? ;) Plötsligt vattnas det i munnen och köket tycks vara en magnet. Och det är svårt svårt svårt att stå emot! Men! Man kan finna alternativ till godis och kakor och glass eller vad man nu tror att man letar efter där i köket. Jag är faktiskt ett riktigt fan av nötter och frukt. Och idag "gjorde" jag torkade äpplen! Det är riktigt mumsigt och visst hjälper det mot sötsuget.
 
 
 
 
 
 
 
Och höstigt och fint!
 
Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Äpplebitarna försvann fort, dom måste ha smakat smaskens.

    2012-09-20 | 20:01:44
  • Freja säger:

    Bra grej! Det ska jag göra:D

    2012-09-21 | 13:22:59
  • Moa säger:

    Vilket mysigt höstmystips! :) Och så fint att ha dom sådär i en fin burk, jag förstår att dom försvann fort! :) Kul idé! :) Kram

    2012-09-23 | 13:34:44

Kommentera inlägget här: