majjaeriksson

Brev, träning och noveller

Kategori: Maja

Att man kan bli så glad för ett brev. Tack, fina brevvän!
 
Igårkväll var Moa och jag på boxpass. Så himla kul var det! Man har kul och man blir trött. Perfekt verkligen!
Och idag har jag redan hunnit med ett spinningpass. Ibland är jag duktig! ;)
 
Något jag inte varit duktig på den senaste tiden är att läsa. Min läslust är helt borta och det känns som om den varit det hela sommaren. Trist, trist, trist. För visst är det härligt att vara inne i en läsperiod och bara försvinna in i en bok!? Jag har nästan glömt känslan... Men, man kan inte klaga utan att försöka göra något åt det. På en blogg såg jag ett tips om novellprenumerationer och jag nappade direkt. Jag har nu köpt en halvårsprenumeration, och hoppas att det ska få min läslust tillbaka. Jag längtar tills de första dimper ner i brevlådan.
Är du också intresserad? Kika in på: http://www.novellix.se/
 
Trevlig helg på er!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: