majjaeriksson

Tack!

Kategori: Maja

 
 
Fotografering vid soluppgången 8 september.
 
Godmorgon!
 
Vad kul att ni fortsätter titta in här på min lilla blogg. Det gör mig riktigt glad i lilla magen så tack!
Att ni läser gör det såklart roligare att blogga och är det roligare att blogga så vill jag blogga mer och tänker mer på bloggen och blogginlägg vilket förhoppningsvis visar sig i fler och "bättre" inlägg. En god cirkel kan man säga!
 
Och visst måste det vara lite eran förtjänst att jag är sugen på att fota solnedgången i Varamon en kväll snart!? Och visst måste det vara lite eran förtjänst att jag nog ska göra någon liten självporträttsfotografering snart!?
Och kanske fota fina lillasyster en annan dag!?
Och visst måste det vara lite eran förtjänst att jag, så fort det pluppar upp någon liten text i huvudet, vill plita ner den i mobilen för att senare kanske visa den för er!?
Och visst måste det vara lite eran förtjänst att jag vill dokumentera när jag gör något särskillt mysigt!?
 
Jag tvekar inte en sekund! Tack igen och ha en bra veckostart!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Du har ju bästa bloggen! Klart man följer den vettu! Härligt att du har så mycket inspiration!

    2012-10-23 | 16:47:13

Kommentera inlägget här: