majjaeriksson

Det är en spricka i allt, det är så ljuset kommer in

Kategori: Maja

Söndag i Sonnorp:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är fint idag. Vädret alltså. Men mycket annat också. Som att jag fick en ordinarie plats till spinningen idag efter att ha hållt en reservplats hela veckan. Känns gött. Spinning passar mig som handen i handsken!
Starten på dagen var också fin. För jag chattade med en vän. Det var ett jag-behöver-skriva-av-mig-för-jag-fick-ett-sms-inatt-och-ja-allt-är-lite-annorlunda-fast-det-är-som-det-brukar-du-vet-killar-snack. Ni vet, en sån chatt var det. Det är fint att ha vänner då.

Och så var det söndag redan. Det rullar på fort nu för tiden!
Nu laddar jag upp för spinningen (kl.17)!
 
Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Härlig pumpa ni har i Sonnorp!!!

    2012-10-28 | 15:46:32
  • Freja säger:

    Vilken härlig Sonnorpssöndag! Men vem har knaprat på pumoans kind?

    2012-10-29 | 10:06:08

Kommentera inlägget här: