majjaeriksson

Dagens mysgrej

Kategori: Maja

 
Visst är det härligt med leenden? Det måste väl ändå vara något som är på allas lista över härliga saker!? Idag vill jag uppmärksamma ett speciellt leende. Det där leendet som man ser på en person som för tillfället går, står eller sitter ensam. Det där lilla finurliga, riktigt fina härliga, busleendet. Jag såg ett sånt idag. Ni vet, ett sånt där leende som man bara inte kan hålla inne trots att man är helt ensam. Och varje gång jag ser ett sånt undrar jag anledningen till detta härliga. Och bara tanken på massa olika senarion till varför denna person ler så där härligt, gör ju mig glad. Ja, dagens mysgrej!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Verkligen! Och såna leenden smittar:)

    2012-10-29 | 21:45:49
  • Matilda säger:

    Åh jag har faktiskt tänkt på exakt samma grej nyligen! Just det där när nån ler fast den är helt ensam, brukar alltid fundera på varför eller vem som den tänker på. Det är så fint.

    2012-10-31 | 15:47:40

Kommentera inlägget här: