majjaeriksson

Chokladkaka med chokladtäcke och lite tankar

Kategori: Maja

Jag kunde inte hålla mig. Ikväll tror jag att jag bakade det godaste jag någonsin bakat.
 
Jag har insett att jag faktiskt börjar ta det för var det är.
Och kanske är det just det som gör mig mindre intresserad.
Nu när jag på riktigt förstår vad det är.
Vad det betyder. Eller inte betyder.
Hur det känns. Eller inte känns.
Och att det aldrig kommer betyda.
Att det aldrig kommer kännas.
Då lockar det inte på samma sätt.
Jag rycker på axlarna.
Fast jag vet vad jag vill.
Det har nog aldrig förändrats.
Viljan ligger bara mer still nu.
Den är cool.
 
Imorgon ramlar det in bilder från dagens fotopromenad.
 
Maja.

Kommentarer

  • annasfantasi.blogg.se säger:

    Nu blev jag riktigt sugen på tårta!

    2012-10-10 | 15:22:55
    Bloggadress: http://annasfantasi.blogg.se/
  • Freja säger:

    Fyfan vad gott det där såg ut!!

    2012-10-10 | 19:56:41

Kommentera inlägget här: