majjaeriksson

Andra hållet

Kategori: Maja

Idag är det fint väder. Och redan när jag åkte till universitetet imorse så tänkte jag att jag skulle ta en fotopromenad senare. Så efter konstföreläsning och lunch och fika med Anneli gjorde jag det.
 
Jag valde att gå åt andra hållet idag. Det vanliga är ju att man går i skogen liksom. Men idag gick jag till baksidan av huset och ut på åkrarna och fälten. Det kändes riktigt exotiskt. Hihi.
Jag kom till en gräns.
 
Och fri som en fågel kände jag mig också.
 
 
 
Jag träffade på Caputte. Som jag ett tag trodde blev glad att se mig också, men när jag skulle klappa på henne gick hon iskallt förbi mig.
 
 
 
Fin stund!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilka underbara höstbilder! Vilken liten luring hon är lilla caputte! hihi!

    2012-10-25 | 09:58:26

Kommentera inlägget här: