majjaeriksson

Myströja och färg

Kategori: Maja

Hej!

Idag var föreläsningen inställd. Fick vi reda på 10 minuter innan den skulle börja... Sånt är ju lagom kul. Men jag passade på att åka in till stan i Linkan och köpa en ny myströja. Ni minns väl min som jag har jäääämt, denna:
 
 
Nu har jag köp en likadan fast i annan färg:
 
 
Och kommer ni ihåg att jag ska få ett nytt rum!? Idag har mamma och jag köpt väggfärg. Det blir ganska starkt orange på fönsterväggen och kalkvitt på de andra tre. Tror att det kommer bli riktigt härligt! Hoppas att jag får hjälpa till att måla också! Självklart återkommer jag med uppdateringar om rummet. Hihi, det ska bli så mysigt och fint när det är klart tror jag! :)
 
 
Ha det finnemang!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken jättefin myströja! Den passar dig fint! Och det låter som att ditt rum kommer bli toppenMajafint! Kram

    2012-11-14 | 19:29:09
  • Freja säger:

    Myströjor är bra! Och orangea rum är toppen!

    2012-11-15 | 21:17:54

Kommentera inlägget här: