majjaeriksson

Fruktsallad och guldklimpar

Kategori: Maja

Värst vad pysslig och glad i färg jag har varit i helgen!
Jag gjorde fruktsallad. Jag tycker att fruktsallad är underskattat.
 
 
 
Gott!
 
Och nu är den nya veckan här. Vet ni vad jag tror? Att det är viktigt att hitta guldklimpar varje vecka. En guldklimp är något speciellt som inte händer varje vecka. Jag har inget problem att trivas egentligen, jag gillar skolan och jag gillar träningen och jag vet lite vad jag kan pyssla med de stunder jag är hemma denna vecka. Och allt det där är ju viktigt. Men det där lite extra och speciella, guldklimparna, är viktigt för mig iallafall.
Jag kollar framåt och ser en fin guldklimp på onsdag. Jag ska träffa Anneli! Vi ska äta och se Twilightfilmen på bio. Det ser jag jättemycket framemot!
Typisk guldklimpiklimp.
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken supersmarrig fruktsallad! Och visst är det viktigt att hitta guldklimparna, det är det som är det fina med livet! ;-)

    2012-11-26 | 19:00:52
  • Freja säger:

    Att göra en fruktsallad nån dag kanske kan va en guldklimp!? Jag gillar guldklimpsidén! Ska köra på den!

    2012-11-26 | 22:22:59

Kommentera inlägget här: