majjaeriksson

Fåglar och vänner

Kategori: Maja

 
 
 
Ni vet hur man har vänner och har lite olika relation till varje vän. Alla är ens vänner och alla är lika mycket värda, men alla är samtidigt olika. Jag tycker att det är fint. Att varje relation är unik. Jag pratar nog inte riktigt om exakt samma saker med alla mina vänner och har såklart inte samma historia och minnen med alla vännerna. Och jag vet inte riktigt var jag vill komma med det här...
Men jag vill nog bara säga att vänskap är viktigt och fint och en bra egenskap som jag själv bär på är att jag är väldigt bra på att hålla kontakten med folk. Den egenskapen är jag stolt över. Och jag råder er att försöka göra detsamma. Det värsta jag vet är folk som säger; "jag har inte hunnit höra av mig för det är mycket nu" eller liknande. Det tycker jag är patetiskt. Det tar inte många minuter att skicka iväg några sms! Anser man att man inte har tid att höra av sig då tror inte jag att man vill. Punkt.
 
Maja.

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    bra sagt där du!!!

    2012-11-06 | 13:04:19
    Bloggadress: http://ulrikasfoto.blogg.se
  • Faster säger:

    Du är klok du!!!

    2012-11-06 | 16:59:42
  • Moa säger:

    Det är helt sant! Du är iallafall en toppenvän, det finns ingen bättre! <3

    2012-11-10 | 12:53:33

Kommentera inlägget här: