majjaeriksson

Eller stanna, jag skulle skrivit stanna

Kategori: Maja

 
 
Jag hörde på nyheterna att biosalongerna blir allt färre. Det tycker jag inte om att höra. Att gå på bio är ju bland det absolut bästa man kan göra ju. Och därför tänker jag göra det ikväll, med en av de absolut bästa för mig; Moa. Vi ska se En oväntad vänskap som jag tycker verkar vara en fin film. Det ska bli mysigt. Så medan jag gör mitt bästa med plugget, medan jag lagar min vanliga laxrätt och medan jag sitter hos frissan i eftermiddag så ska jag fundera lite på vilket biosnack jag vill ha ikväll. Hihi.
 
Och imorgon ska jag till Carro och Tranås. Jag blir där till lördag så jag tror att nästa inlägg trillar in då, på lördag, när jag är hemma igen.
 
Så, jag säger nog trevlig helg nu.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    JAG VILL OXÅ SE DEN FILMEN!! :)

    2012-11-08 | 21:52:06
  • emelie säger:

    Nej vad synd om det skulle bli färre biosalonger. Håller med dig om att det är kul att gå på bio. Extra fint tycker jag det kan vara om man går på en vardag, då känns dagen plötsligt lite extra speciell.

    2012-11-09 | 21:29:27
    Bloggadress: http://emelierut.blogg.se
  • Moa säger:

    Tack för en toppenbiokväll och ha det bäst i Tranås! :)

    2012-11-10 | 12:50:40

Kommentera inlägget här: