majjaeriksson

Gotland 2

Kategori: Maja

Det blev som sagt en hel del fotande på Gotland, för vi var ju trots allt där på fotoresa och det är ju så himla fint. Så nedan följer ännu en bildbomb. Denna gång med en liten bildtext.

Vi campade tre nätter. På tre olika ställen. Inte på riktiga campingplatser liksom, utan bara ute i naturen. Detta var första stället (lite obekvämt underlag, men annars fint):


Guidning i Lummelundagrottan:


Snäckor är alltid fint:


Vi besökte Petesgården som är en typisk gotländsk storbondegård från början av 1800-talet:








Fotografen Philip fotar fotografen Maja:


Åh, du underbara, vackra hav:






Min campingsambo, Philip:


Du fina växt (ogräs) som växer vid sten:


Campingplats numero 3: (Och ja, självklart badade jag i den där sjön. Och i havet! Sjön var skönast.)


Ståtlig byggnad i Visby:


Konstnärsrock i Visby:


Anna Karin och Carro strosar utanför Ringmuren:


GLASS:


Hej då Gotland! Tack för den här gången! Jag kommer tillbaka!


Finemang!

Ha en finemang lördag, det tänkte jag ha!

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    HÄRLIGA GOTLAND!

    2012-05-26 | 10:43:03
  • mormor säger:

    Härligt med gotländska bilder, jag längtar dit.

    2012-05-26 | 20:57:59
  • faster säger:

    super härliga bilder....jag vill med till Gotland!!

    2012-05-27 | 01:48:34
  • Freja säger:

    Avgjort! Det måste bli gotlandssemester till sommarn! Tack för inspirationen:D

    2012-05-27 | 20:40:52

Kommentera inlägget här: