majjaeriksson

Dagsutflykt; Bankeryd, Nässjö, Eksjö

Kategori: Maja

Jajemen, idag har jag varit på utflykt tillsammans med mormor, mamma och storasyrran. Vi åkte till Scandinavian Photo i Bankeryd för att kolla in utställningen jag och min kära klass har där (tas ner på fredag).

Detta är vad jag ställer ut:

Fotona är tagna i Stockholm.

Efter utställningstitten drog vi till Nässjö för att luncha och för att kolla in mitt lilla hem som mormor och Lisa inte sett innan.

God mat som åts utomhus:


Och så här fint är det längs vägen nu, så fint och härligt:


Och just det, sist åkte vi till eksjö och fikade lite. Och nu är vi tillbaka hemma!

Vilken härlig dag va!?

Hoppas att ni också har haft en härlig dag, annars finns det tid att vända på det och göra den härlig!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: