majjaeriksson

Uppe före tuppen

Kategori: Maja

Imorse ringde alarmet klockan halv fem. Klockan fem bar det av till Tenhult med klassen. En klasskompis hade en fotoidé som hon skulle genomföra där i gryningen nämligen och de som ville fick hänga på. Och jag är glad att jag gjorde det, även fast det kändes lite kämpigt när klockan ringde. Vi fotade. Och åt frukost. Fotade lite till. Och åkte tillbaka till skolan. Konstig känsla att ha varit ute länge och så är klockan nio på morgonen när man är tillbaka...

Jag valde att göra några av mina bilder svartvita. Tyckte det passade fint.











Jag kommer antagligen blir trött skapligt tidigt ikväll nu, men det är det värt!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad härligt! Och visst är tidiga mornar helt underbart! :)

    2012-03-15 | 15:19:04
  • mamma säger:

    Fint med svartvita bilder. Bryggan såg lite osäker ut. Ikväll somnar du kl åtta!

    2012-03-15 | 19:01:55
  • Freja säger:

    Wow vilka fina bilder!! Den med bryggan blev en favvo, men alla är ju helt underbara! Värt att missa lite sömn för va!?

    2012-03-16 | 09:09:49
  • Emelie säger:

    Riktigt fina bilder Maja! Bilden med bryggan är helt amazing!

    2012-03-18 | 13:39:44
    Bloggadress: http://emeloj1.blogg.se/
  • mormor säger:

    Svartvita bilder är toppen!



    mormor

    2012-03-18 | 22:45:19
  • faster säger:

    wow....så härliga svart/vita bilder....håller med många andra...brygg bilden var ju helt underbar!!!

    2012-03-19 | 09:02:49

Kommentera inlägget här: