majjaeriksson

MålarMaja

Kategori: Maja

Idag är jag MålarMaja. Jag är riktigt kreativ ibland. Och jag tycker foton under målarprocessen blir så himla härliga. Så bara det är en anledning att ta fram penslar och färger. Hihi.











Och nej, man behöver inte vara snart 21 år för att måla sådär vackert, det räcker att man är två år och orkar hålla en pensel! ;)

I eftermiddag ska jag möta Moa på Hemmakväll för sen ska vi ha filmkväll, hon och jag! :)

Och imorgon är det Nässjö i vanlig ordning.

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Hi hi! Så himlarns härligt o konstnärligt:D mer måleri åt folket tycker jag!

    2012-03-04 | 22:45:44
  • mormor säger:

    Maja! Du är bäst--vad du än gör!!! Färg eller svartvitt spelar ingen roll.



    Kram

    2012-03-05 | 10:15:45

Kommentera inlägget här: