majjaeriksson

Känslor på burk?

Kategori: Maja

Vet ni vad jag önskar? Att man kunde spara känslor/humör i en liten burk. Det vore praktiskt och jag skulle använda den funktionen väl!

Igår fick jag ett sommarjobb och glädjen och framförallt lättnaden jag kände var mycket stor! Det känns så otroligt bra att jag
1. Har något att göra i sommar.
2. Kommer tjäna pengar.
3. Inte behöver oroa mig/tänka på det mer nu.
Ja, det känns verkligen underbart! Och jag känner mig verkligen värd det liksom. Grattis, till mig själv!

Nu ska jag visa några bilder från min lilla promenad igår. Den lilla promenaden som blev en lång promenad för jag gick lite vilse.









Idag ska jag skriva ut mina foton till utställnigen. Det kommer bli bra det med! Det är en särskild känsla att hålla bilderna i handen tycker jag. De känns finare då. Viktigare.

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Grattis till jobbet! Kram

    2012-03-28 | 11:59:34
  • mamma säger:

    Riktig skog på första bilden! Förstår att du gick vilse om du följde skyltarna på bilden - dom gick ju åt olika håll.

    2012-03-28 | 18:37:42
  • Freja säger:

    Maja, hörrö! Du fårlante gå vilse! Du ska ju hem till mej på lördag;D Fast ibland kan man hitta massa trevliga platser när man går vilse, så det kan vara bra. Om man går lite lagom vilse.Och: Grattis till jobbet, fasan vad gött!

    2012-03-28 | 19:58:54
  • Moa säger:

    Vad spännande med utställningen! Och passa dig så att du inte går vilse, håller med Lena, de där skyltarna var ju inte till någon vidare hjälp direkt! :D hihi!

    2012-03-28 | 20:44:12

Kommentera inlägget här: