majjaeriksson

Våran lilla stad!

Kategori: Maja

Vätternrundan! Självklart var vi där. Iallafall i starten! ;) Det är kul dom här dagarna, när Motala fullkomligt invaderas av massor massor folk. Våran lilla stad! Man blir lika förvånad varje år tycker jag.

Marknadsstånd och människor:


Eh, okej... jag väljer att skylla allt på sockervadden!


Tur med vädret? Japp.




Och huvudpersonerna då, cyklisterna!






Gillar ni Vänddia-effekten? Det gör jag, tycker den skapar en magisk myskänsla.

Jahapp, det var mitt sommarlov 2012 då. Kort, men fint! Livet är ganska fint nu. De flesta dagarna känns det riktigt bra i magen. Fast jag saknar folk och funderar som vanligt på framtiden... Men allt det där blir bra, för människorna finns kvar och framtiden blir bra, det blir den alltid!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    mmm visst äre mysigt med så mycket folk i lilla Motala o vilket härligt väder det var i går kväll :)kul att se er också!!kraaam

    2012-06-16 | 11:06:49
  • mamma säger:

    Nu har även jag fått en liten glimt från Vätternrundan. Du har nog lite semester i augusti tror jag.

    2012-06-17 | 09:57:05

Kommentera inlägget här: