majjaeriksson

Midsommarmorgon

Kategori: Maja

Jag vaknade tidigt. Jag hoppas inte att det är mitt lilla nya hem som gör att jag sover dåligt. Jag tänker inte låta det vinna iallafall. Jag stannar. Jag gick in på toa. Gick ut och somnade om igen. Skönt. Vaknade lite senare. Nu lagom tidigt. Gick in en stund. Men gick ut igen. Ut för att skriva lite i min skrivbok. Jag har en skrivbok där jag skriver saker som jag inte skriver här. Inga jättehemlisar oftast. Men ja, ord som jag gärna håller för mig själv.











Ganska fin morgon.

Maja.

Kommentarer

  • hanna säger:

    Sv: tack ska du ha! :)

    2012-06-22 | 10:29:10
    Bloggadress: http://somprickenoveri.blogg.se/
  • faster säger:

    klart du ska hålla dig kvar till lill stugan...ser ju jätte mysigt ut:) "lånar" bilden på dörren till bakgrund på min jobb dator:)

    2012-06-22 | 13:36:52

Kommentera inlägget här: