majjaeriksson

Impulsryck!

Kategori: Maja

Fick ett sådant där impulsryck som gör mig själv lite rädd. Kände att jag var tvungen att åka hem. Får typ panik och tvångstankar. Haha. Det låter lite allvarligare än det är. Men ibland bara känner jag något och känner det starkt och känner att jag måste följa det och följa det fort. Så jag cyklade. Fort. Och tog snabbtåget. Och blev hämtad i Mjölby och är nu hemma i Sonnorp. Det känns så bra. Kände mig bara så ensam. Men nu är jag glad igen.

Imorgon åker jag tillbaka såklart och avslutar ett bra år i Nässjö med en bra sista vecka! :)

Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skönt att det fixar sig, när impulserna kommer, ha det bra Maja!

    2012-06-03 | 16:28:09
  • mormor säger:

    Det var mormor som tyckte det var bra att det fixade sig...kram

    2012-06-03 | 16:29:44

Kommentera inlägget här: