majjaeriksson

Hej då, Sörängens folkhögskola!

Kategori: Maja

Idag tar det slut. Mitt år på Sörängens folkhögskola, Nässjö, tar slut idag. Jag har haft ett bra år. Jag är glad att jag spenderade mitt år här. Jag har utvecklat mitt fotograferande och fått lust att fota mer. Och jag har träffat nya vänner som jag hoppas jag kan hålla kontakten med och kanske träffa någon gång. Och jag har växt som människa. Det känner jag verkligen att jag har.

Avslutar med några foton från det här kapitlet i mitt liv:

Mitt rum:


Några av många fotoutflykter:
Skurugata:


Vattenfall Stalpet:


Bilskrot:


Eksjö:


Tidiiiig morgon, Tenhult:


Som sagt, få av många härliga utflykter!

Klassresan till Gotland var nog ändå höjdpunkten. Men det är ju väldigt färskt, så det är bara för er att rulla ner i arkivet så finner ni massa underbara Gotlandsbilder där.

Utställningar:
Konstnärsgården:


Scandinavian Photo, Bankeryd:


Fotoplanket, Mullsjö:


Klassen; Isabella, Matilda, Philip, Anna Karin, Carolin,
Linn,
jag, Lynn, Malin, Ulrika:


Tack och hej Sörängen, nu är det dax för nästa kapitel i mitt liv; Sommaren 2012!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilket härligt år! Och du, den där bryggbilden är ju magisk!!!

    2012-06-08 | 18:51:05

Kommentera inlägget här: