majjaeriksson

Flyttiflytt

Kategori: Maja

Jag har länge funderat på att flytta ut från storhuset och in i ett eget litet krypin på gården. Men när jag upptäckte att internet inte fungerade enda dit ut ångrade jag mig ett tag. Men nu har jag ångrat mig igen så idag flyttade jag ut! Jag kommer mest sova där ute och varför ska jag då ha internet, det blir tillochmed bättre ju, för då kanske jag läser en god bok eller skriver lite innan jag ska sova istället för att hänga på facebook. ;)

Så, här bor jag nu:


Före Maja:


Och nu:


Jag tycker att det blev supermysigt!

Idag är jag lite pirrig i magen, för imorgon drar jobbet igång. Men mest känns det bra, tror det kommer bli bra!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vad fint! Där får du det bra tror jag:) o vilka fina bilder o härliga inlägg här nedan, ser ut som din sommarlovsvecka varit höjtegrejt!

    2012-06-17 | 19:54:41

Kommentera inlägget här: