majjaeriksson

Bullbakardag

Kategori: Maja



Om vädret är som på bilden ovan då kan man stanna inne och baka bullar! Och det var just det jag gjorde idag. Redan efter frukost satte jag igång. Och det gick så där bra som det bara gör ibland. Ni vet, när det blir exakt lika många bullar som det står i receptet att det ska bli, när margarinet räcker precis och när det flyter på så där så att när man är klar med det kan man göra det och när det jäser kan man städa och när man har städat så kan man pensla. Och bullarna blev fina OCH goda. Det var en bra bullbakardag helt enkelt!









Jag är bra!

Nu har jag ätit lunch samtidigt som jag bloggat och nu har det slutat regna! Så nu ska jag hoppa ur Onepiecen och gå ut lite!

Ha det gött!

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Vilka bullar! Får nog ta en tur till Sonnorp på kaffe och bullar. Kram

    2012-06-11 | 18:49:12

Kommentera inlägget här: