majjaeriksson

Projekt: Sonnorp

Kategori: Maja

Nästa fredag ska vi redovisa tre teman. Söndagsmorgon (3 foton), Gnista (3 foton) och så ett valfritt tema (5 foton).

Jag tänkte att de valfria skulle vara på temat Sonnorp. Senare tänker jag lägga till fler foton till det temat och göra ett bildspel med musik. Då ska det vara ganska många foton. På hela huset. Och stora dörren. Och sen kommer man in och ser lite detaljer inne i vårt gamla hus. Mer eller mindre detaljer. Så de fem fotona till fredag blir som ett intro till bildspelet sen. Är ni med?

Jag tänker lite så här:







Jag vill visa vhur gammalt och charmigt vi har det här i Sonnorp helt enkelt. Tror att det kan bli coolt! Iallafall bildspelet/filmen jag ser framför mig.

Brunchen med Anneli var görschatrevlig!
Jag stannar i Östergötland även imorgon. Men på måndag åker jag tillbaka, det lovar jag! ;)

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Ni bor ju verkligen härligt, visst är det bra att du gör något av det huset.

    Kram

    2012-01-26 | 15:46:07

Kommentera inlägget här: