majjaeriksson

Fotografering: kyrka

Kategori: Maja

Idag var vi i en kyrka och fotograferade. Uppgiften vi fick var att leka med ljuset.









Coolt va!?

Och sen blev det lov. Och det kändes verkligen som jag skrev på facebook; Jag lämnade något fint, för att komma till något fint, för att om två veckor åka tillbaka till något fint. Livet är fint!

Imorgon ska jag åka till min fina vän Lovisa i Örebro. Där ska jag spendera helgen. Men jag tittar in här och skriver något innan jag åker!

Ha det fint!

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Häftigt med så mycket färg, kyrkor är ofta vackra och du får dom ännu vackrare.

    Kram

    2012-02-09 | 18:49:11
  • Freja säger:

    Lov, nu?? Hm, något egenpåhittat folkislov eller tidigt sportlov? Skönt iaf, njut av ledigheten:)

    2012-02-09 | 21:55:13
  • Moa säger:

    Det låter härligt! Ha en trevlig helg i Örebro och ett härligt lov!

    2012-02-11 | 18:11:04
  • Töjje säger:

    Hej Maja!

    Nu har jag tittat på dina bilder igen och jag tycker att du är en fantastsisk fotograf, du har sån fin känsla för bildkomposition och ser så mycket fina detaljer med din kamera. Alltid lika intresant att följa ditt fotograferande.

    /Töjje/

    2012-02-12 | 10:36:12

Kommentera inlägget här: