majjaeriksson

Bowling med klassisar

Kategori: Maja

Nu har jag varit och spelat bowling med några klassisar. Det var jag, Anna-Karin, Carolin, Isabella och Philip. Och det var roligt! Bowling är roligt! Mitt resultat var kanske inte lika roligt. Jag kom på en fjärde plats, av fem...

Dagisskor?:



Philip och Anna-Karin:


Banor:


Mycket trevligt!

Imorgon ska ni få se vad jag sysslat med på dagen idag. Nämligen Sinnesbilder. Jag gjorde några små collage, som ni får se imorgon! :)

Ha de!

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Verkar som ni haft en trevlig kväll. Har arbetat på förskola halva mitt liv, men dom skorna kommer jag knappt ihåg kanske fanns dom på 80-talet.

    2012-02-01 | 22:02:02
  • Freja säger:

    Tjoho! Strike! Vad roligt ni har det nere i Nässjö!

    2012-02-02 | 12:25:21
  • Moa säger:

    Vad kul med bowling!! :)

    2012-02-02 | 21:21:13

Kommentera inlägget här: