majjaeriksson

I may fall but I swear that I'll help you believe.

Kategori: Maja

 
 
 
 
 
 
 
Bilder fotade och redigerade av mig igår eftermiddag.
 
Om någon skulle undra så är jag inte så bildredigeringsgalen alls. Jag gillar det naturliga. Men det är kul att testa lite och att prova sig fram till det man tycker om ibland. Jag använder det mycket enkla och grundläggande redigeringsprogrammet Picasa 3. På bilderna ovan tillämpade jag effekten Vänddia, som jag dock tonade ner ganska mycket, för som sagt, jag gillar det naturliga. Någon som har en åsikt? Jag tycker att de blev fina, lite extra kyla och mystik kanske.
 
Imorgon får ni nog se riktigt dramatiska bilder från stridens hetta. Det är nämligen dax för hockeyspelsturnering i eftermiddag! Kolla in imorgon så får ni se blod, svett och tårar och självklart jag själv tillsammans med förstapriset... ;)
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: