majjaeriksson

You don't know what you got, 'til you're missing it a lot

Kategori: Maja

 
Så är det med mig och bloggen. Så fort jag slutar. Saknar jag.
 
Är jag tillbaka redan? Jag tror det.
 
Efter några få dagars obloggande fylls det liksom på med kreativitet och vilja att börja om. Nystart. Jag läser bloggar och blir inspirerad. Jag träffar på nya människor och blir inspirerad. Jag promenerar och blir inspirerad.
Jag vill blogga igen! Och jag vill göra det bättre! Jag vill att varje inlägg ska vara lite bättre, kännas lite mer. Förstår ni?
Det är svårt, men jag har lärt mig att utmaningar och press nog är lite bra för mig ändå.
 
Så nu kör jag igen. Häng på!
 
Maja.
 
 

Kommentarer

  • Freja säger:

    Jaaa! Jag älskar dina pauser av bara en endaste anledning: att dom är så korta! Välkommen tillbaka Maja, blogga på barra så blir vi glada!:D

    2012-08-28 | 15:19:20
  • Emelie Petré säger:

    Jag hänger självklart på! :)

    2012-08-28 | 18:13:27
    Bloggadress: http://emeloj1.blogg.se/
  • Faster säger:

    Kollar in här av en vana åh vad glad jag blev!!! På't igen alltså!! Härligt!! Kram

    2012-08-28 | 18:50:55
  • mamma säger:

    Härligt att du är tillbaka!

    2012-08-29 | 20:41:33
  • Lisa säger:

    Jipppieee :)

    2012-08-29 | 21:37:45

Kommentera inlägget här: