majjaeriksson

Vill du sitta på taket med mig?

Kategori: Maja

 
Godmorgon!
 
Jag har just ägnat en stund åt att läsa lite om min skolstart. Det känns bra. Jag gillar att ta det lugnt och kika runt på sidor och länkar och skriva ner lite info och viktiga saker. Det sätter alltså igång på måndag kl. 13.15. Det känns lite bättre nu faktiskt. Man vet ju aldrig hur något är förrän man testat, men nu känner jag mig mer positivt inställd och redo att ta tag i plugg igen. Tänk att jag kan vara kulturvetare om tre år!
 
Ehm, men ikväll till söndagdag åker jag som skrivet bort lite. Och det känns skönt. Jag har ju koll på skolläget nu så nu får jag chilla i helgen och slippa tänka så mycket på skolan.
 
Trevlig helg på er!
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Visst fick vi en underbar sommar vecka som precis varit;) o idag regnar det i jag börjar min höst i natt!!! Jobbar 2 nätter på rad...Vilken underbar tröja du köpt!!! Jag hade en gång en härlig höst/ vinter tröja som jag fick av S i present den är nu utsliten i kastad;( så mitt mål är nu att hitta en ny favorit mys tröja. Ha en underbar helg!!! Kram

    2012-08-18 | 09:45:24
  • mamma säger:

    Sitter gärna på ett tak med dej - bara taket inte är för högt.

    2012-08-18 | 19:41:26

Kommentera inlägget här: