majjaeriksson

Droppar, utbildningen och morgondagen

Kategori: Maja

Igårkväll regnade det, som så många kvällar förut. Ibland tycker jag om regn. Igår var en sån kväll. Så jag tog på mig lite utevänliga kläder, tog med mig kameran och gick. Inte långt. Bara några meter utanför dörren. Och jag fotade droppar. Det måste vara mitt favoritmotiv. Jag provade också en ny grej igår, att använda blixten på dropparna. Det funkade rätt bra! Men de får ni se imorgon. Idag får ni se oblixtade droppar som ger mig en liten dysterkänsla, men jag tycker om dom:
 
 
Ehm, nu håller jag på med att söka studiemedel till hösten och läser på lite information om utbildningen, Kulturvetenskap 180 hp, och så där. Jag är inte så jättepepp, det erkänner jag verkligen. Men en del av mig ser framemot det och tror verkligen att det kan bli bra! Men mer om det en annan dag va!?
 
Imorgon blir det jobb och sen ett litet resturangbesök med en fin vän faktiskt och sen ska ni få se mer droppar.
 
Ha de!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Jag ser fram mot mera droppar! Det är fint, de hamnar nog på min vägg, tror jag. Kram

    2012-08-08 | 10:47:41
  • Faster säger:

    Där fick jag en ide' av din mormor!!! Tavla med droppar vore ju kanon fint!! Km

    2012-08-08 | 13:12:02

Kommentera inlägget här: