majjaeriksson

Sen kommer framtiden

Kategori: Maja

Hej.

Idag har många i min ålder ångest. Idag måste man söka till höstens utbildningar. Jag har sökt. Jag hoppas och tror att det blir kulturvetenskap, ett program på 3 år på Linköpings universitet, för min del. Man läser lite filosofi, historia, litteratur- och konstvetenskap och sånt där och så har man praktik också. Och så blir man kulturvetare och kan arbeta inom flera olika kulturella områden. Typ. Tycker det låter lagom intressant och lagom brett. ;) Och att läsa i Linköping känns som ett väldigt bra alternativ för mig för då kan jag bo hemma till en början och sen försöka skaffa en egen lägenhet i Linkan, tänkte jag. Så det är min plan.

Men nu är nu och jag är glad att nu är nu. Idag har vi fotat våra reklambilder. Jag, Carro och Philip höll ju till i tunneln med graffitti och fotade Carro där. Hon skötte sig exemplariskt och vi hade kul, ska bli kul att kolla igenom bilderna imorgon! :)

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Kulturvetare blir nog väldigt bra. Precis som "moster" Sussie.



    Kram

    2012-04-17 | 00:14:40
  • mamma säger:

    Hösten kommer att bli bra! Men nu får du njuta av våren.

    2012-04-17 | 21:49:44
  • Freja säger:

    Passar dej! Hejja hejja maja!

    2012-04-18 | 15:21:00

Kommentera inlägget här: