majjaeriksson

Mycket snack och liten verkstad?

Kategori: Maja



Tjena!
Idag har vi städat inför Öppet hus som är på lördag och så har vår lärare berättat lite om iscensatt fotografering och visat lite bilder och fotografer och vi har fått en uppgift! Vi ska helt enkelt göra en iscensattbild. Jag, Carro och AnnaKarin jobbar ihop och vi har tänkt lite så här: Bilden ska heta Mycket snack och liten verkstad, vi ska alla tre vara med på bilden med munnar påklistrade över våra munnar, som jag så fint visar på bilden ovan. Vi ska ha helsvarta kläder och stå rätt upp och ner och inte göra någonting. Runt omkring oss ska det vara skräpigt. Vi har kollat ut en plats som är lite öppen och lite trädig. Budskapet är alltså att vi snackar mycket om att vi ska vara rädda om miljön, men att vi egentligen inte gör så mycket. Låter helflummigt och kanske svårt, men kul har vi haft idag och kul kommer vi garenterat ha imorgon då vi ska fota! :)

Nu ska jag ta en promenad och ikväll efter middagen ska jag äntligen få se hur Carro bor då jag och AnnaKarin ska dit. Trevligt trevligt!

Ha det gött!

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Du är söt hur du än tokar till det. Njut av livet det är du värd - ni verkar att ha det riktigt bra.

    2012-04-18 | 22:46:52

Kommentera inlägget här: