majjaeriksson

Fredag!

Kategori: Maja

Nu är det fredag ni! Jag vet att jag har sagt det förut, men fy bubblan vad fort tiden går! På gott och ont. Det är nog mest bra egentligen, när jag tänker efter.

Allt är redo för Öppet Hus imorgon. Blir spännande att se hur många som tittar förbi eller om det överhuvudtaget kommer någon. Men det får vi väl hoppas! Och sen åker jag hem till Sonnorp. Ska bli skönt. För trots att tiden går fort och trots att jag har det bra här så finns det alltid en liten saknad efter Sonnorp och allt vad det innebär. Så det blir bra.

Jag är lite fotosugen känner jag. Det är en bra känsla. Hoppas den resulterar i något bra. Kanske i Stockholm nästa vecka? :) Kanske på söndag också. Det behövs ett härligt fotoinlägg här känner jag...

Nu tänkte jag kolla på något tvprogram, tacka vet jag playsajterna. Och sen är det middag. Men jag vet inte om jag ska gå dit då jag ska äta med AnnaKarin och Carro sen.... Men jag går nog dit och tar lite iallafall, mest för sällskapet och tidsfördrivet. Och sen knallar jag till AK.

Trevlig helg på er! :)

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: