majjaeriksson

Det är som livet

Kategori: Maja







Så här blev det! Roliga vi är va!? ;)

Lite planer framöver:
Imorgon: Förberedelse inför Öppet Hus
Lördag: Öppet Hus kl. 10-14. Carro skjutsar mig till Tranås, jag åker hem.
Måndag: tillbaka till Nässjö. Hassedag och redigering av reklambilderna vi tog i måndags.
Tisdag-torsdag: Stockholm med töserna på bilderna ovan. Vi har lite fotovecka nästa vecka nämligen och tänkte fota i huvudstaden. Jag vet inte vad jag ska fota direkt än... Men jag funderar på att göra något svartvitt kanske.
Fredag nästa vecka: Sonnorp.
Lördagen: Jönköping för att vara vakt på utställningen vi har där och sen hem igen och så är det lite Valborgsledigt och så där. Och ja, då är vi inne i maj. Vad fort tiden går ni!

Ha det fint!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härliga bilder, bra ide, kreativa brudar=inget går fel:D

    2012-04-19 | 19:55:07
  • Anonym säger:

    Jag tycker bilderna var lite otäcka, dom berörde.

    2012-04-19 | 21:10:46
  • mormor säger:

    Otäcka, men talande bilder. Att man kan så förändrad med dessa läppar.

    2012-04-19 | 23:21:49

Kommentera inlägget här: