majjaeriksson

Text och Bild

Kategori: Maja

Idag var det tänkt att vi skulle göra ett vykort av gårdagens bild. Men vår lärare är sjuk så vi fick pyssla med lite vad vi ville istället. Jag fortsatte att jobba i Photoshop med bild och text för jag tyckte att det var roligt. Jag lattjade bara och vissa blev väl mer seriösa än andra, men jag gillar de allihop:










Haha, dessa två ovan mailade jag till Ellen!









Det blev några stycken ni! Jag har inte jobbat med varje bild så länge, så de har sina skavanker men visst är de lite roliga!?

Ha en bra eftermiddag och kväll!

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vilka härliga, tänkvärda, superroliga bilder - jag ålskar dem. Kan man beställa dem på papperskopior?

    2011-09-20 | 19:58:00
  • Freja säger:

    Wow! jag är superimponerad! Vad duktig du är, kreativa Maja!!

    2011-09-20 | 20:22:50
  • mormor säger:

    Oj vilka härliga bilder. De med Ellen var verkligen rolig och fina.



    Kram

    2011-09-21 | 19:29:59
  • faster säger:

    åh så fina o tänkvärda ord(håller med lena där)o jag med skulle kunna tänka mej papperskopior!!Kram

    2011-09-21 | 20:13:12
  • Lisa säger:

    Fint! Vad duktig du är o vilken kortis vi har till syster ;)

    2011-09-21 | 21:18:18

Kommentera inlägget här: