majjaeriksson

Porträtt och mer bild och text

Kategori: Maja

Idag har vi jobbat med porträtt. Vi skulle vara två och två och helt enkelt fota varandra och försöka få fram personligheten i bilden. SVÅRT! Det var jättesvårt. Och det blir så arrangerat liksom, "ställ dig där", "kolla däråt". Nja, det gick sådär... Imorgon ska vi fota på torget, det ser jag framemot. Då åker de analoga kamerorna fram igen och så ska vi fånga marknaden på torget. Det ska bli kulkul!

Annars har jag märkt att jag gillar detta med bild och text. Det är kul att redigera bilderna lite grann, kanske beskära. Och sen lägga på en text. Jag har gjort några till såna. Bara för min egen skull liksom.









Kan man leva på att göra vykort tror ni!? ;)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Jaaa! Starta en vykortsfirma!!:D Hej världen blev en favorit där...

    2011-09-28 | 19:10:54
  • faster säger:

    jaaa håller med Freja...vykorts firma:)Jag har iallafall bestämt mej just idag för att skicka mer vykort år 2012!!!kram

    2011-09-28 | 20:01:37
  • Moa säger:

    Jaa det kan man absolut om man gör sådär snygga vykort! :)

    2011-09-29 | 17:39:34

Kommentera inlägget här: