majjaeriksson

Hej impuls

Kategori: Maja

Hej från Östergötland!

Jag hade icke planerat att åka hem denna helg. Inte ens imorse när jag vaknade visste jag att jag skulle sitta här i Sonnorp några timmar senare. Men jag fick en impuls, en känsla och blev tvungen att följa den. Det är viktigt! Det var samma sak när jag flyttade/bytte rum nere i Nässjö: Plötsligt, från ingenstans, fick jag för mig det och sen kunde jag inte släppa det. Samma sak idag. Jag kände för att åka hem så jag gjorde det!

Gör så ni också, följ känslan inom er för det är erat liv! :)

Trevlig helg!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Härligt att höra! Jag gillar att du följer dina impulser, hoppas du har en riktigt bra helg i motala :)

    2011-09-17 | 21:36:07
  • Freja säger:

    Hm.. Du är väldigt klok! Fina tankar... Tyvärr är jag rädd att jag inte skulle plugga så mycket då...

    2011-09-18 | 12:17:32

Kommentera inlägget här: